1 Aralık 2021 Çarşamba

evime ''hoşgeldim''



                                                                                                                                     

                                                                                                                                   02.12.2021 01:04

 

 22 yaşındayım. Kendime ait bir evim, çevremde sadece en yakınlarım var, ne güzel! Fakat hiçbirinde o boşluğun benzerini, ufak bir kırıntısını bile görmüyorum. Onlar adına mutluyum. Ben burada benim gibi içini kime açsa, kiminle oturup kalksa, ne iş yapsa, ne izlerse, ne okursa okusun kendini bulamayan ve yolculuğu devam eden, iç huzurunu arayan benim gibi diye adlandırabileceğim insanlara ev olmak istiyorum. Dışarda benim gibilere somut olmasa da soyut anlamda söylüyorum, bir ev yokmuş gibi hissediyorum. Zaten bu tarz problemler, hatta anksiyete bile gerçekte anksiyete yaşamaya bir dakikası bile olmayan insanların ağzında şimdi. O yüzden ben de buradayım demek isteyip diyemeyen, kendi hayal dünyasında söylenenin aksine mutluluktan uçmayıp endişelenen ama bir o kadar da huzurlu olan varsa, burada belki kendinizden bir şeyler bulup on dakikanızı ''herkes'' gibi geçirirsiniz.

 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Gece vakti neden uyanıksınız?

Mesela tüm dünya 1'den sonra uyumuş da kendisi gece 5'te tuvaleti gelip gelmeyeceği gibi kaygılar duyan birileri varsa burada kendin...